WELCOME TO MY BLOG.... :)

Tuesday, January 3, 2012

akhirnyaa...........!


akhirnyeeeee..........
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


TARAAAAAAAA!!!!!




DONUT SAMBAL!

hehehe...
alhamdulillah....tercapai jugak akhirnye aku nak makan donut sambal nie...
sedappp...suke sangat2... *eeeii geli je kau nie ika...hahaha :-p
sebab suke??
kat johor je aku jumpe donut sambal nie...
kat selangor pun wat mase nie aku xpena jumpe lgi...
mmgla orang kate senang wat kan?
tpi lagi senang beli dan makan kan?
so, bile dah makan.. confirmla berat badan pon akan naek!

tingat kat kelas petang tadi..
aku : 'wei, aku gemukkan?'
kwan: 'ermmm..kene tolak siket pon da tepelanting ...!
aku : errr...errrr... hihi
*means aku xgemukla nie?hihihi :-p

ape2jela kan...
yang penting kat sini cukup makan..
xdela sampai tahap kelaparan..
johor memang kaye n makanan..
terlalu banyak sangat pilihan mkananye..
tahan n x je kepedesan sesuatu makanan..
kalau aku memang makan pedas tpi de sbhgian yang xtahan...
yang penting sihat kat sini...
syukur alhamdulillah...rezeki Allah...

tu je coretan bebelan aku..heeeee
sbb aku lau da cite mmg payah nak benti..
selamat berhari selase!
assalamualaikum :)

*esok seharian xde kelas..xtau nak happy ke x... :-p