WELCOME TO MY BLOG.... :)

Saturday, December 31, 2011

welcome 2012 & sweet 21 years old..

selamat tahun baru kalian semue!
pejam celik pejam celik sekejap je dah masuk tahun 2012 kan?
banyaknye kenangan tahun 2011..
suke duke nangis dan tawe semue ade...
cukup perisenye..
hehehee...

azam baru??
dah lame pasang azam start dari 1st muharram haritu...
smoge ape yg diazamkan akan tercapai... insyaallah..

tahun 2012 nie permulaan hidup baru n bukak buku baru..means??
perkare yg lepas biarkan lepas n jadikan ia sebagai pengajaran dalam hidup..
kalau cite sesatu kenangan2 2011 memang xabes satu hari tok taip..heeee kau ade? :-p

biarlah tahun 2012 nie lebih bermakne dari tahun2 sebelum nie..
2012??
--> seorang pelajar semester akhir di politeknik ibrahim sultan
--> final projek yang kami kene handle..menentukan mase depan kteorng..grrr takut!
--> alam pekerjaan akan aku lalui tahun nie...insyaallah..
--> umur dah 21 tahun.. erk??mcam xpercaye je... da bole kawen tau x! erkk!
--> tahun untuk menabung..
--> jodoh? wallahualam...aku berserah sumenye pade Allah.. :)
--> cube untuk tidak lakukan perkare yang sia-sia..
--> xmo tinggal solat! *thanks pd yg sntse ingatkn aku solat.. :)
--> paling penting! nak selalu macam kat gmbar bwah niee...sntiase tersenyum walau dlm ape jue dugaan yang mendatang... tgok kat bawah nie!

rindu sangat dengan budak mucuk2 acik niee...mmmuahh!
malam tadi sebelum masuk tahun 2012 selere aku makin bertambah-tambah...eeeiii takutnye aku... byangkan makan nasi 2 pinggan lepastu makan lagi kueh pau 3 biji perise coklat, ayam n bbq... ya Allah banyaknye aku makan wei! dan aku da rase kenaikan badan aku yang mendadak...hohoho :-p

dan 3 hari sebelum masuk 2012 aku demam..mybe demam nak masuk tahun baru kot...hahaha.. de kene mengene ke?? demam2 pun aku still bole berjalan-jalan pergi econsave beli barang, teman kawan aku pergi servis kete kat perodua, lintas jalan sume, lompat longkang.. tu pun nak cerite ke ika?? *eh biarlah ok!
walaupun kepale aku pening time tu tapi aku nie da mmg budak degil dan xreti dok diam..jadila cam perkare2 kat atas tu...hahaha! yee jenis aku memang xsuke sangat dok nak melayan demam nie...bgi aku kalau layan lagi demam tu akan makin teruk..baik aku kuar peluh2kan diri sume..lagipun jenis aku sememangnye pembenci ubat..kenela lawan sakit tu kan ika...xmola manje2 sangat...*eleh kau dok jauh mmgla ckap cmtu..cube de mak kat sebelah mmang merengek jekan.. :-p
pengalaman sume tu..da kawen nanti merengek ngan husband pulak..werkk!*sile muntah hijau coklat pink! :-p
no la...sekurang2nye aku dapat belajar cmne nak uruskan diri sendiri tanpe org tersayang disisi...

cite pasal kawen nie baru teringat tahun nie jugak ramai kawan2 aku yang dah nak mendirikan masjid.. alhamdulillah..tahniah ye korang...aku tumpang gembire...
aku bile lagi??? insyaallah..ade jodoh smpailah kad jemputan nanti kat korang... dgan sape?? berserah pade Allah :)

wooo! banyak da ek aku membebel dalam blog nie...
semoge Allah mempermudahkan segale urusan aku dan diberkati olehNYA...sebagai manusia kite xlepas dari masalah n wat kesilapan..berdoalah pada Tuhan yang satu agar dipermudahkan segale2nye.. insyaallah... :)

ok babai...
*tanggungjawab semakin banyak..huhu :-p